Stopp i toalett

Spolning av toalettsavlopp

I slutet av augusti märkte en dam från Malmö att hennes toalett fungerade inte som den ska. Hon hade fått problem med toalett avloppet, då hon spolade toaletten kom avloppsvattnet upp från duschens golvbrunn. Så här kan det inte vara, tänkte hon och började söka efter företag som kunde hjälpa henne med problemet. Hon hade inte behövt vända sig till företag som rensar avlopp förr och visste inte vart hon skulle ringa. Hon googlade och första resultatet som kom upp var 24 Center. Då ringde hon upp kundbetjäningen och de svarade kort.

I kundbetjäningen fick hon en trevlig mottagning. Hon beskrev problemet åt kundbetjänaren och kundbetjänaren visste genast vad problemet handlade om. Efter det tog kundbetjänaren upp all nödvändig information, berättade åt henne hur det kommer att gå till och lovade en spolbil på plats så snabbt som möjligt. Han berättade åt henne att så fort samtalet tar slut kommer en tekniker ringa upp henne inom kort. 

Damen kunde pusta ut då hon hade fått en varm och professionell mottagning. Efter det tog det inte länge förrän teknikern ringde och inom en timme var spolbilen på plats, färdig att tackla problemet. Spolningen gick felfritt och damen kunde gå på toan igen, utan att behöva oroa sig för att en massa avloppsvatten skulle komma upp från duschavloppet.

Faktura för beställningen

Efter att arbetet är slutfört skickar vi en faktura inom 2 veckor. Ifall ni är berättigade till rotavdrag ansöker vi om det för er. 

Arbetet (Spolbil, vardagar 07-15) 2h: 3380 kr

Servicebil: 890 kr

Rotavdrag: -1014 kr

Totalt: 3256 kr

Feedback efter arbetet

24 Center skickar alltid ett feedbackformulär efter varenda utförda arbete, vi förbättrar vår service enligt den feedback som vi får in. Där får beställaren själv berätta om sin upplevelse, bedöma upplevelsen på ett vitsord från 1-10 mm. 24 Center förbättrar sin service enligt feedback som kommer in efter utförda arbeten. 

Som feedback gavs ett vitsord på 9/10. Damen var nöjd med kundbetjäningen och spolbils teknikern. Till kundtjänsten skrev hon som feedback: “Mycket trevlig, fick känslan av att personen var kunnig och förklarade bra för en som aldrig tidigare hade använt sig utav någon liknande tjänst.”

Senaste bloggar

10 sätt att spara energi
Allmän

10 sätt att spara energi

Tiden för årets högsta elkonsumtion är här, och många kommer ihåg förra vinterns toppar i elräkningarna. Vi uppmuntrar till att fortsätta spara el, eftersom små

Läs mer

Prenumerera på nyhetsbrev!

Genom att prenumerera på nyhetsbrevet får du en förmån värd 100 kronor vid din nästa beställning.