VI GARANTERAR
SNABBHET OCH KVALITET

Ett samtal räcker. Jourtjänsten inom husteknik betjänar dig 24/7.
Vi är din enda avtalspartner, hos oss får du alltid ett lokalt proffs.

Verksamhetsprincip

24 Center är en jourcentral inom husteknik, där vi alltid vet vilka av proffsen som kan vara på plats snabbast. Vi vill lösa byggnadstekniska problem snabbt och pålitligt, när som helst och var som helst. Vi vidarebefordrar uppdraget till det installationsföretag som kan komma på plats snabbast. Det räcker med att kontakta oss en gång.

Vårt HVAC-servicekoncept är branschens mest innovativa och unika servicekoncept, där vi förhindrar att skador eskalerar samt vidarebefordrar uppdrag till våra lokala partners som utför arbetet från början till slut på dina villkor.

Vid 24 center vet vi alltid vilket proffs som kan vara på plats snabbast. I allmänhet är jourhavande tekniker hemma och vaknar sömniga till dina samtal eller i värsta fall svarar de inte alls. Vår nödcentralsprincip innebär att det räcker med att kontakta oss en gång, sedan tar vi hand om allt som behövs i ditt ställe.

24 Centers kundtjänst är på plats under årets alla dagar och besvarar ditt samtal snabbt. Var beredd att uppge en exakt beskrivning av dina behov såväl som din kontaktinformation. Efter behovsbedömningen tillhandahåller vi vår tydliga prissättning. När du har accepterat vårt erbjudande kommer vi att acceptera din beställning och du har ett proffs på plats till och med inom 15 minuter.

Vi erbjuder fullständig nöjdhetsgaranti för arbetet och står alltid på kundens sida vid eventuella reklamationer.

Du betjänas alltid av ett lokalt proffs!

Karta över Sverige

Ta kontakt

Du kan kontakta oss via telefon, e-post, kontaktformuläret på vår webbplats eller på Express Portal.

Mottagning av beställning

Vi besvarar ditt meddelande omedelbart. Vi gör en behovsbedömning, registrerar din kontaktinformation i vårt system och ber dig acceptera prissättningen.

Uppdragets behandling

Vi utreder med hjälp av vårt system tillgängligheten av lokala yrkeskunniga. Du får ett textmeddelande från vår partner när den har tagit emot uppdraget.

Utförande av uppdraget

Våra partners kontaktar dig omedelbart för att komma överens om arbetet samt andra praktiska detaljer och schemat. Våra partners hanterar arbetet och betjänar dig från början till slut.

Fakturering

Vi skickar en faktura inom tio dagar efter arbete slutförts. Fakturan har betalningstid på 14 dagar. Du kan betala med din valda betalningsmetod (banköverföring, kreditkortsbetalning, mobilbetalning).

Serviceutveckling

Efter beställningen skickar vi en kundåterkopplingsundersökning för att förbättra vår verksamhet. Vi lottar varje månad ut ett SuperPresentkort på 1000 kronor till någon av dem som besvarat undersökningen.

Skicka en reklamation

Tyvärr kan vi inte alltid betjäna dig som vi önskar. Dela din erfarenhet med oss genom feedbackformuläret eller via e-post till fakturering@24center.se / kundservice@24center.se. Vi behandlar din reklamation så snart som möjligt för att korrigera vårt misstag.

Bästa kundservice

Efter att ha behandlat din reklamation skickar vi dig en kundåterkopplingsundersökning för att säkerställa bästa möjliga kundupplevelsen. Vi utvecklar vår verksamhet utifrån din feedback.

Puhelin ikoni

Vi besvarar ditt samtal
omedelbart 24/7/365

pakettiauto ikoni

Vi skickar genast
ett proffs till platsen

100% ikoni

Vi erbjuder 100%
nöjdhetsgaranti

Vi har jour varje dag.
Ring för att få ett proffs på plats!

247 ympärivuorokauden

Kontakta oss

Vi har jour varje dag.
Ring för att få ett proffs på plats!

247 ympärivuorokauden

Kontakta oss

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää