24 Center - För att få hjälp borde vara lätt
Det finns en otalig mängd av företag som erbjuder service inom hus- och fastighetsteknik, så många, att det kan vara svårt att välja rätt. 24 Center gör valet lätt! 24 Center erbjuder all fastighetsteknisk service och dessutom ger vår kundservice den bästa kundbetjäningen, 24 timmar om dygnet, året runt!
24 Center är er pålitliga och mångsidiga partner inom fastighetsservice. Vi är redo att hjälpa er med både akuta och mindre brådskande ärenden!
Mindre brådskande reparations- och serviceärenden kan utföras under en överenskommen tid, vilket gör att ärendet kan planeras enligt kundens behov. Det här möjliggör att servicen kan utföras med minimal störning för kundens vardag eller affärsverksamhet.
Vi är snabba att rycka ut även vid oväntade och brådskande situationer! Våra erfarna kundtjänstproffs är alltid redo att bistå dig när du behöver det som mest. Vid behov kan vi snabbt skicka ut ett serviceteam på plats för att lösa situationen med kort varsel!
Kundbetjäningen är öppet 24/7 - Endast ett samtal räcker
24 Centers kundbetjäning svarar på samtal dygnet runt, för att det alltid ska vara möjligt att få hjälp! Oberoende när du ringer och vad än ditt behov kan vara så får du alltid en trevlig välkomst av en kundbetjänare som är färdig att hjälpa dig. Vi vill alltid hitta den bästa lösningen till vartenda problem!
Har du en fråga om fastighetsteknik? Du kan vara i kontakt med vår kundservice även om du är osäker på om du behöver hjälp. 24 Centers kundservice hjälper dig och rådger dig hur det är bäst att gå till väga med problemet. Genom att kartlägga behovet kan man undvika onödiga hembesök och att beställa service man inte egentligen behöver.
Ett brett nätverk av partners - Bara de bästa partners ut på jobb
24 Centers täckande nätverk av partners inom fastighetsteknik branschen garanterar att du alltid får ett lokalt proffs till ditt behov. Du får alltid den teknikern som känner till sitt område av expertis och kan erbjuda den bästa lösningen åt dig.
Du kan vara säker på att den rätta teknikern klarar av uppdraget, för att våra partners är pålitliga och erfarna proffs inom fastighetsteknik. Våra tekniker har alltid de certifikat och skolningar som behövs, du kan vara bekymmersfri då du beställer ett proffs från oss.
När en tekniker för har tagit emot ett uppdrag tar han omedelbart kontakt med dig. Du får även ett bekräftelsemeddelande via SMS. Du hittar dessutom teknikerns kontaktinformation från meddelandet.
Till vårt serviceurval hörs:
- Rörmokare
- Elektriker
- Låssmed
- Spolbil
- Högeffektsspolning
- Automation
- Glasmästare
- Kylmontörer
- Rengöring
Kontakt - Kunden får inte glömmas
I samband med bekräftelsen skickar vi en länk där du kan följa med uppdragets gång. På så sätt kan du lätt och behändigt följa med din beställning. Vid behov kan du även ta kontakt med serviceteknikern, ifall du har frågor eller om du behöver mera information.
Vi vill erbjuda det bästa för våra kunder och därför ger vi dig möjligheten att bli Loyalty program- medlem efter din första beställning. Du får en länk till din e-post där du kan gå med i stamkundsprogrammet. Som Loyalty Program- kund får du aktuell information om vår service och erbjudanden rakt till din e-post.
Efter ett utfört uppdrag ber vi alltid om feedback för jobbet. Vi vill hålla hög kvalité på vår service. Med hjälp av responsen vi får kan vi fortsätta att utveckla vår service och åtgärda möjliga fel.
Tydlig prissättning - Inga överraskningar på fakturan
Som vår kund vet du alltid vad det är du betalar för och vad uppdragets faktura innehåller. Vi går igenom fakturans innehåll under beställningen. Det mest typiska som påverkar priset på fakturan är om uppdraget är brådskande, tidpunkten och eventuella reservdelars utgifter.
Dessutom strävar vi alltid på att göra faktureringsprocessen så lätt som möjligt. Du kan välja att få fakturan via e-post eller papperspost. All nödvändig information om fakturan hittar du klart och tydligt.