En kall varmvattenberedare
Det var en eftermiddag i Juni, klockan var lite efter 15. Ett par i Gävle märkte att de inte fick något varmt vatten alls. De hade en äldre varmvattenberedare som inte ville göra det den skulle, nämligen värma vatten. De var behändiga av sig och kunde kolla igenom beredaren lite grann själv och märkte att det verkar vara fel på ett relä. Reläet styr varmvattenberedaren och ser till att motstånden i beredaren får ström. Ifall reläet inte fungerar som det ska så fungerar inte varmvattenberedaren heller.
Efter att ha grubblat en stund över vad nästa steg skulle vara, tog de och googlade en sväng. De hittade 24 Center, som lovade på hemsidorna en elektriker snabbt på plats. De ringde 24 Centers kundservicenummer 020 742 470 och berättade om problemet. Då det inte var så livshotande problem kom de överens om att elektrikern hellre kommer på plats på morgonen istället för genast på kvällen, pga att från klo 15 framåt är det jour priser som gäller så det skulle bli förmånligare att ta det nästa dag istället. Tillsammans gick de igenom i samtalet prissättningen och kundservicen tog upp all den nödvändiga informationen om jobbet. Kundservicen lovade att elektrikern kommer att ta kontakt genast på morgonen.
På morgonen tog elektrikern kontakt. Han frågade lite grann om varmvattenberedaren och sade att han kommer före lunch och fixar problemet. Det var mer än vad paret hade förväntat!
Efter en stund dök elektrikern upp. Han hade med sig verktyg, reservdelar och ett gott humör. Elektrikern satt igång med det samma och det tog inte länge förrän varmvattenberedaren satt igång igen.
Faktura för beställningen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper
Fakturan skickas alltid inom 2 veckor efter att jobbet har utförts. Antingen elektroniskt eller ifall överenskommet, som pappersfaktura.
Arbetet 2h: 1 980 kr
Servicebil: 690 kr
Material: 18A 7,5KW Kontaktor 1001 kr
Rot-avdrag: -594 kr
Sammanlagt: 3 077 kr
Kom ihåg att fråga efter rot-avdrag. Vi hjälper att ansöka om rot-avdrag för varenda jobb som utförs och ifall du är berättigad till rot-avdrag.
Feedback efter arbetet
24 Center skickar alltid ett feedbackformulär efter varenda utförda arbete. Där får beställaren själv berätta om sin upplevelse, bedöma upplevelsen på ett vitsord från 1-10 mm. 24 Center förbättrar sin service enligt feedback som kommer in efter utförda arbeten.
“Ingav förtroende och löste vårt fel omgående. Behövde inte åka för att komplettera utan hade vad han behövde med sig.” så skrev beställaren om elektrikern som hade varit på plats. Till kundbetjäningen skrev de “ Vi kom överens om att elektriker skulle komma nästa dag men inte när. Nästa dag blev jag uppring av underleverantör redan på morgonen så det kom en elektriker redan på förmiddagen och det var över förväntan”. Beställaren gav som vitsord 10/10 för hela upplevelsen. |
24 Center då du behöver elektriker
Har du också fått problem med elen hemma hos dig? 24 Center har hjälpt otaliga privatpersoner i nöd. Vi tar även emot mindre brådskande ärenden och då kan du även beställa online, eller ringa kundbetjäningen ifall du känner att du hellre vill prata med en stödperson genast. Kundbetjäningen har öppet 24/7 och ser till att du får den hjälp som du behöver. Ring 020 74 24 70 så hjälper vi. Ifall du har fått problem med elen och behöver en kunnig elektriker så ring 24 Center kundbetjäning. Kundbetjäningen har öppet 24/7. Vi har service inom det mesta angående husteknik. Ifall de behöver en elektriker, rörmokare, spolbil mm. så ring oss. Vi hjälper.