Prisexempel reparation av kortslutningar och elfel

Räddare i Nöden

Det närmade sig slutet av maj månad då en dam från Fjärås fick problem med elen i sin villa. Hon vaknade normalt på morgonen och märkte att något inte stämde. Kylskåpet var alldeles dött. Hon kollade elcentralen, ifall det skulle kunna vara så lätt att bara byta ut en propp Då hon kollade säkringarna fick hon en känsla att kanske det inte sen heller räcker med att endast byta en propp. Jordfelsbrytaren hade slagit ut, huvudsäkringarna likaså. Hon testade med att byta ut propparna till kylskåpet men de slog ut med det samma. Det började bli aningen panik, det här kommer hon att behöva professionell hjälp med. Efter litet googlande hittade hon ett företag som lovade skicka en elektriker på plats så snabbt som möjligt! 

Damen ringde 24 Centers kundservice på 020 742 470. I kundservicen tog de upp den nödvändiga informationen och berättade om kostnaderna. Kundbetjänaren lovade en elektriker på plats så snabbt som möjligt. Damen kunde pusta ut av lättnad.

Det tog inte länge förrän elektrikern ringde upp damen och berättade för henne att han kommer vara på plats inom kort. Och inom 2 timmar efter samtalet dök elektrikern på plats och satt igång med det samma. Det var en hel del som behövdes fixas men allt blev klappat och klart under samma dag och damen kände sig mycket lättad. Ännu i morse så var det panik om att innehållet i kylen kommer att smälta men tack vare att hon fick snabbt hjälp behövde hon inte vara orolig över det längre.

Faktura för beställningen

24 Centers faktura för arbetet:

Arbetet 8h: 7920 kr

Servicebil: 690 kr

Material sammanlagt: 844 kr

Sammanlagt: 9 454 kr

Feedback efter arbetet

24 Center skickar alltid ett feedbackformulär efter varenda utförda arbete. Där får beställaren själv berätta om sin upplevelse, bedöma upplevelsen på ett vitsord från 1-10 mm. 24 Center förbättrar sin service enligt feedback som kommer in efter utförda arbeten.
Här hade vi lyckats, på basis av feedbacken. 10.00 i genomsnitt av hela allt och som fri feedback hade hon skrivit “Jag kände mig trygg” och “ni var min räddare i nöden”. Det hade varit en stor lättnad åt damen att få snabbt och bekymmersfritt hjälp då hon behövde den. Det är vad vi här på 24 Center strävar till. Vi vill att alla ska ha möjligheten att få snabbt och bekymmersfritt hjälp i nöden!

24 Center då du behöver elektriker

Har du också fått problem med elen hemma hos dig? 24 Center har hjälpt otaliga privatpersoner i nöd. Vi tar även emot mindre brådskande ärenden och då kan du även beställa online, eller ringa kundbetjäningen ifall du känner att du hellre vill prata med en stödperson genast. Kundbetjäningen har öppet 24/7 och ser till att du får den hjälp som du behöver. Ring 020 74 24 70 så hjälper vi. Ifall du har fått problem med elen och behöver en kunnig elektriker så ring 24 Center kundbetjäning. Kundbetjäningen har öppet 24/7. Vi har service inom det mesta angående husteknik. Ifall de behöver en elektriker, rörmokare, spolbil mm. så ring oss. Vi hjälper.

Dessa artiklar kan också intressera dig

10 sätt att spara energi

10 sätt att spara energi

Tiden för årets högsta elkonsumtion är här, och många kommer ihåg förra vinterns toppar i elräkningarna. Vi uppmuntrar till att fortsätta spara el, eftersom små

Read More »

Senaste bloggar

10 sätt att spara energi
Allmän

10 sätt att spara energi

Tiden för årets högsta elkonsumtion är här, och många kommer ihåg förra vinterns toppar i elräkningarna. Vi uppmuntrar till att fortsätta spara el, eftersom små

Läs mer

Prenumerera på nyhetsbrev!

Genom att prenumerera på nyhetsbrevet får du en förmån värd 100 kronor vid din nästa beställning.