Kunden ringer 24 center när de fått ett hustekniskt problem.
Kundbetjänaren tar emot ordern och befordrar vidare jobbet. Platformen hittar den närmaste fria teknikern som kan lösa problemet.
Partnerbolaget till 24 Center tar emot uppdraget via partner appen och ringer kunden.
24 Center skickar ett proffs på plats, enligt husets eller fastighetsägarens behov Läckande rör, kortslutning, stopp i avloppet. Fastighetsägare stöter på många olika situationer där
Så kan du vara mer energisnål En stor del av oss har redan vant sig att släcka belysningen då man lämnar rummet. Eller kanske man
Det här är en artikel, ifall du behöver hjälp med att få upp ett avlopp som fått stopp, klicka här. Bubbel betyder trubbel Drar toaletten
CEO
+358 40 196 6396
[email protected]
FI, ENG
Operations Manager Sverige
+47 455 00 977
[email protected]
SWE, ENG
Team leader Norge
+46 73 42 25 398
[email protected]
NO, ENG
24 Center är en jourcentral inom fastighetsteknik, där vi alltid vet vilka av proffsen som kan vara på plats snabbast. Vi vill lösa byggnadstekniska problem snabbt och pålitligt, när som helst och var som helst. Vi vidarebefordrar uppdraget till det installationsföretag som kan komma på plats snabbast. Det räcker med att kontakta oss en gång.
Vårt HVAC-servicekoncept är branschens mest innovativa och unika servicekoncept, där vi förhindrar att skador eskalerar samt vidarebefordrar uppdrag till våra lokala partners som utför arbetet från början till slut på dina villkor.
Vid 24 center vet vi alltid vilket proffs som kan vara på plats snabbast. I allmänhet är jourhavande tekniker hemma och vaknar sömniga till dina samtal eller i värsta fall svarar de inte alls. Vår nödcentralsprincip innebär att det räcker med att kontakta oss en gång, sedan tar vi hand om allt som behövs i ditt ställe.
24 Centers kundtjänst är på plats under årets alla dagar och besvarar ditt samtal snabbt. Var beredd på att uppge en exakt beskrivning av dina behov såväl som din kontaktinformation. Efter behovsbedömningen tillhandahåller vi vår tydliga prissättning. När du har accepterat vårt erbjudande kommer vi att acceptera din beställning och du har ett proffs ofta på plats redan inom 15 minuter.
Vi erbjuder fullständig nöjdhetsgaranti för arbetet och står alltid på kundens sida vid eventuella reklamationer.
Du kan kontakta oss via telefon, e-post eller kontaktformuläret på vår webbplats.
Vi besvarar ditt meddelande omedelbart. Vi gör en behovsbedömning, registrerar din kontaktinformation i vårt system och ber dig acceptera prissättningen.
Vi utreder med hjälp av vårt system tillgängligheten av lokala yrkeskunniga. Du får ett textmeddelande från vår partner när den har tagit emot uppdraget.
Våra partners kontaktar dig omedelbart för att komma överens om arbetet samt andra praktiska detaljer och schemat. Våra partners hanterar arbetet och betjänar dig från början till slut.
Vi skickar en faktura inom tio dagar efter arbete slutförts. Fakturan har betalningstid på 7 dagar. Du kan betala med din valda betalningsmetod (banköverföring, kreditkortsbetalning, mobilbetalning).
Efter beställningen skickar vi en kundfeedbackundersökning för att förbättra vår verksamhet. Vi lottar varje månad ut ett SuperPresentkort på 500 kronor till någon av dem som besvarat undersökningen.
Tyvärr kan vi inte alltid betjäna dig som vi önskar. Dela din erfarenhet med oss genom feedbackformuläret eller via e-post till [email protected] / [email protected] Vi behandlar din reklamation så snart som möjligt för att korrigera vårt misstag.
Efter att ha behandlat din reklamation skickar vi dig en kundfeedbackundersökning för att säkerställa bästa möjliga kundupplevelsen. Vi utvecklar vår verksamhet utifrån din feedback.
Forsbyvägen 6, 741 40 Knivsta
[email protected]
Mån-fre kl. 09:00-15:00
tel. 020 74 24 71
Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Västerås, Örebro, Linköping, Helsingborg, Jönköping, Norrköping, Lund, Umeå, Gävle, Borås, Södertälje, Eskilstuna, Halmstad, Växjö, Karlstad och hela Sverige.
24 Center-logotypen är ett registrerat varumärke som tillhör 24 Center Oy.